Proteínové fitness raňajky

Neviete, čo si dať na raňajky? Chcete si dopriať zdravé a výživné jedlo, no nemáte veľa času na jeho prípravu?

Proteínové raňajky sú špeciálne zostavené bielkovinové jedlá, ktoré vám zabezpečia všetky potrebné živiny v potrebnom zložení tak, aby boli vaše dni od rána fit a plné zdravia. Sú bohaté na bielkoviny, pomalé komplexné sacharidy a zdravé tuky.

Vyberte si chutné fitness kaše, bielkovinový chlieb alebo napríklad proteínové palacinky pre lenivé víkendové rána.

[siteorigin_widget class=“SiteOrigin_Widget_Image_Widget“][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class=“SiteOrigin_Widget_Image_Widget“][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class=“SiteOrigin_Widget_Image_Widget“][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class=“SiteOrigin_Widget_Image_Widget“][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class=“SiteOrigin_Widget_Image_Widget“][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class=“SiteOrigin_Widget_Image_Widget“][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class=“SiteOrigin_Widget_Image_Widget“][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class=“SiteOrigin_Widget_Image_Widget“][/siteorigin_widget]

Fitness kaše

Zdravé fitness kaše sú skvelým spôsobom ako začať deň počas pracovného týždňa. Ich výhodou je rýchla a jednoduchá príprava, ktorá vám zaberie len pár sekúnd. Stačí ich zmiešať s vodou alebo mliekom a je to.

Pritom tieto kaše už obsahujú všetky potrebné živiny: bielkoviny, sacharidy, zdravé tuky, vitamíny, minerály a vlákninu. Takže si môžete pripraviť chutné fitness jedlo úplne bez starostí.

Fitness kaše podávajte podľa fantázie s jogurtom, obľúbeným ovocím, arašidovým maslom alebo napríklad s chutnou proteínovou nátierkou či bezkalorickým sirupom. Takto môže byť každý váš deň iný a na svoje raňajky sa budete zakaždým tešiť 😉

Bielkovinový chlieb

Proteínový chlieb je špeciálne zložený chlieb s vysokým obsahom bielkovín, vlákniny, zdravých tukov a minimálnym množstvom sacharidov. Je ideálny pre všetkých, ktorí držia diétu s nízkym obsahom sacharidov a nechcú sa vzdať svojho obľúbeného pečiva.

Bielkovinový chlieb vám zabezpečí výdatne raňajky, ktoré vás skvele zasýtia. Môžete ho podávať na slano, napríklad spolu s avokádom, vajíčkami a zeleninou alebo na sladko, potretý čokoládovou proteínovou nátierkou či arašidovým maslom.

ĎALŠIE DOBROTY PRE DOKONALÉ FITNESS RAŇAJKY

[siteorigin_widget class=“SiteOrigin_Widget_Image_Widget“][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class=“SiteOrigin_Widget_Image_Widget“][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class=“SiteOrigin_Widget_Image_Widget“][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class=“SiteOrigin_Widget_Image_Widget“][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class=“SiteOrigin_Widget_Image_Widget“][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class=“SiteOrigin_Widget_Image_Widget“][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class=“SiteOrigin_Widget_Image_Widget“][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class=“SiteOrigin_Widget_Image_Widget“][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class=“SiteOrigin_Widget_Image_Widget“][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class=“SiteOrigin_Widget_Image_Widget“][/siteorigin_widget]