5 tipov na fantastické Fitness plnky do palaciniek

Homemade-Nutella-3

Milujeme palacinky! Vieme si ich pripraviť na mnoho zdravých spôsobov, napríklad banánové, proteínové alebo ovsené. Teraz sa poďme pozrieť na to, s akými zdravými dobrotami ich môžeme podávať 😉

1. TVAROHOVÉ

Tvarohová plnka dodá palacinkám poriadnu dávku bielkovín a dobre vás zasýti. Výborne chutí, keď si palacinky jemne potriete aj domácim jahodovým džemom. Použite nízkotučný hrudkový tvaroh, pridajte trochu škorice, 1 ČL vanilkového extraktu, 1 odmerku vanilkového proteínu, rozbite jedno malé vajíčko a všetko spolu zmiešajte. Doslaďte podľa chuti medom alebo brezovým cukrom a je to.

2. ZDRAVÁ BANÁNOVÁ NUTELLA

Príprava zdravej banánovej nutelly už ani nemôže byť jednoduchšia. 3-4 zrelé banány popučíme vidličkou, pridáme 1,5 PL kvalitného kakaového prášku, 1 odmerku čokoládového proteínu, 2 PL arašidového masla a podľa chuti dosladíme medom alebo javorovým sirupom. Natrieme na palacinky a podávame s čerstvými kúskami jahôd a banánov.

nutella-crepes-recipe-video-everydaydishes_com-H-740x486

3. ORIEŠKOVÉ

Jednoduché a pritom fantastické. Palacinky jednoducho potrite vaším obľúbeným orieškovým maslom: arašidovým, mandľovým alebo kešu. Pridajte aj najemno nasekané oriešky a kolieska banánu. Ak máte radi sladšie, palacinky ešte polejte javorovým sirupom.

 

mare_crepes_with_maple_walnut_praline_and_creme_fraiche_h

4. ZMRZLINOVÉ

V teplom počasí si vychutnajte palacinky s jednoduchou fitness zmrzlinou 😉 2 banány nakrájajte na kolieska a odložte zmraziť do mrazničky. Potom ich rozmixujte s 2 PL arašidového masla na hladký krém a môžete ihneď podávať alebo ešte na chvíľu odložiť do mrazu. So základným receptom na banánovú zmrzlinu môžete podľa chuti experimentovať – pridajte napríklad odmerku proteínu, kakao, alebo jahody. Zmrzlinové palacinky podávajte s čerstvým ovocím poliate bezkalorickým sirupom, ktorý zoženite v čokoládovej, karamelovej alebo jahodovej príchuti.

717798060chocolate-banana-sweet-crepes-with-vanilla-ic-L-1ucWdl

5. HOTOVÉ ZDRAVÉ NÁTIERKY

Niekdy je dobré mať niečo zdravé jednoducho poruke. Napríklad hotové zdravé nátierky, ktoré si môžete natrieť nielen na palacinky, ale aj na hrianky, dezerty alebo pridať do ovsených vločiek. Vyskúšajte napríklad čokoládovo-proteínovú nátierku, famóznu karamelovú proteínovú nátierku alebo kokosovo-orieškové nátierky. Všetky nájdete TU, stačí si vybrať.

Nezabudnite na palacinky pridať aj vaše obľúbené čerstvé ovocie, oriešky alebo roztopenú horkú čokoládu 😉

Dobrú chuť!

NÁŠ TIP: Aby ste ráno všetko stíhali, môžete si zadovážiť hotovú palacinkovú zmes z ovsených vločiek a proteínu. Stačí ju jednoducho zmiešať s vodou alebo mliekom a palacinky sú hotové 😉 Navyše si môžete vybrať aj obľúbenú príchuť. Kúpite TU

Vyskúšajte aj:

Ovocná miska s proteínovými guličkami

Domáce proteínové tyčinky

Najlepšie zdravé recepty s arašidovým maslom

 

Print Friendly

, ,