10 tipov na vynikajúce nepečené fitness dezerty hotové raz – dva!

recepty na nepečené fitness dezerty

Tieto jednoduché sladké a zdravé dobroty si môžete pripraviť aj bez dlhej prípravy a pečenia. Prinášame vám inšpiráciu na nepečené fitness dezerty, ktoré si ľahko pripravíte hocikedy, keď budete mať chuť.

Všetky majú skvelé nutričné hodnoty, hlavne veľa bielkovín, minimum cukru a tuku. Vďaka tomu si ich nemusíte vychutnať len ako dezert, ale napríklad ako zdravé sladké raňajky, desiatu alebo olovrant. Tak poďme na recepty.

RÝCHLE TIRAMISU Z RICCOTTY


Tento obľúbený taliansky dezert si môžete jednoducho  pripraviť aj v malej fit verzii. Je výborný 😉 

Recept na rýchle tiramisu z riccotty

tiramisu-z-ricotty

FIT CHEESECAKE S ARAŠIDOVÝM MASLOM


Lahodný cheesecake pripravíte aj bez pečenia. Potrebuje síce pár hodín na tuhnutie v chladničke, ale samotná príprava je super rýchla a jednoduchá.

Recept na fit cheesecake s arašidovým maslom

fit-cheesecake-s-arasidovym-maslom

LOW CARB PROTEÍNOVÉ TYČINKY


Ak máte radi proteínové tyčinky, no nemáte žiadnu po ruke, urobte si vlastné. Je to až smiešne ľahké a výsledok je mňam. Tento recept je navyše low carb, takže na rozdiel od kupovanej tyčinky obsahuje minimum cukru.

Recept na low carb proteínové tyčinky

low-carb-proteinove-tycinky

PROTEÍNOVÉ BROWNIE HOTOVÉ ZA 1 MINÚTU


Na toto sa dá povedať len mňaaam. Čokoládové brownie vôbec nemusí byť kalorická bomba. Vyskúšajte ho v tejto rýchlej fit variante, je famózne 😉  

Recept na rýchle tiramisu z riccotty

cokoladove proteinove brownie recept

Náš tip - proteínový koláčik Gymbeam


proteínový koláčik
  • 22 g bielkovín na porciu
  • vysoký obsah vlákniny
  • nadýchaný vláčny koláčik
  • príchuť čokoláda alebo vanilka-čučoriedky
  • príprava v hrnčeku

ČOKOLÁDOVO BANÁNOVÝ PARFAIT


Takýto parfait vyzerá ako luxusná dobrota a aj ňou je. Stačí navrstviť do pohára zopár zdravých ingrediencií a delikatesa je na svete!

Recept na čokoládovo banánový parfait

bananovo cokoladovy parfait

SUPER RÝCHLE PROTEÍNOVÉ ARAŠIDOVÉ GULIČKY


Dajú sa pripraviť na tisíc spôsobov. Vyskúšajte a vylepšite ich podľa fantázie s vašimi obľúbenými surovinami. Budú lepšie ako nejaká bonboniéra 😉

Recept na proteínové arašidové guličky

arasidove proteinove gulicky

ČOKOLÁDOVÝ PROTEÍNOVÝ PUDING


Puding je obľúbený ľahký dezert, my však máme proteínový. Je rovnako lahodný a vďaka vyššiemu obsahu bielkovín je to skvelá fit maškrta.

Recept na proteínový čokoládový puding

cokoladovy proteinovy puding gymbeam

Náš tip - proteínový puding Gymbeam


čokoládový proteínový puding gymbeam
  • lahodná chuť
  • 17,5 g bielkovín na porciu
  • príchuť čokoláda, vanilka-čučoriedky
  • hotový za 30 sekúnd
  • bez pridaného cukru

CHIA PUDING S REBARBOROVÝM PYRÉ


Chia semienka partia medzi superpotraviny a navyše sú skvelé. Pripravte si z nich lahodný puding, ktorý je výborný aj na desiatu alebo raňajky.

Recept na chia puding s rebarborovým pyré​​​

chia puding

OVOCNÝ ŠALÁT S PROTEÍNOVÝMI GULIČKAMI

Netreba zabúdať, že aj samotné ovocie je prírodný fitness dezert a mali by sme si ho dopriať pravidelne. Pripravte si napríklad pestrý ovocný šalát, ktorý ešte vylepšíte výbornými proteínovými guličkami 😉 

Recept na ovocný šalát s proteínovými guličkami

ovocny salat s proteinom

PROTEÍNOVÉ PALACINKY


A čo tak palacinky? S proteínovou zmesou, ktorú stačí zmiešať s mliekom alebo vodou ich pripravíte raz-dva a navyše budú mať vyvážené nutričné hodnoty 😉

Recept na proteínové palacinky

proteinove palacinky warrior namaximum

Náš tip - proteínové palacinky Gymbeam


proteínové palacinky
  • 50% obsah bielkovín
  • nízky glykemický index
  • výborná chuť
  • príchuť čokoláda alebo čučoriedky
  • jednoduchá príprava

VYSKÚŠAJTE AJ TIETO DOBROTY

Zdroj: https://thebigmansworld.com/
Print Friendly, PDF & Email

, ,